Dzieci podczas zajęć w Place I Need Academy

Tutaj edukacja to nie obowiązek.
To codzienna
przygoda.

Jesteśmy dwujęzyczną kooperatywą edukacyjną stworzoną przez rodziców i edukatorów. Budujemy przestrzeń, w której dzieci wzrastają w relacjach, rozwijają pasje i codziennie uczą się życia
w zmieniającym się świecie.

Witamy w kooperatywie edukacyjnej,
która zmienia zasady gry

W świecie pełnym pośpiechu i schematów, tworzymy miejsce, które działa inaczej. Jesteśmy kooperatywą edukacyjną opartą na wartościach, relacjach i potrzebach dzieci. Działamy w dwujęzycznym modelu edukacji domowej – z pełnym zaangażowaniem, autentyczną troską i nowoczesnym podejściem.

Jesteśmy świadomym wyborem dla tych, którzy szukają czegoś więcej.
Na Starym Mokotowie tworzymy przestrzeń dla dzieci edukowanych domowo, w której mogą wspólnie uczyć się, rozwijać relacje, działać projektowo, poznawać siebie i świat — na własnych warunkach, z mądrym wsparciem dorosłych.

Dzieci podczas zajęć w Place I Need Academy

Co jest naszą misją?

Tworzymy miejsce, w którym dzieci uczą się być pewne siebie, uważne na innych, świadome świata i gotowe na wyzwania przyszłości.
Chcemy edukacji, która…

Rozwija dziecko holistycznie

Opiera się na relacjach i współpracy

Daje wolność, ale nie zostawia bez kierunku

Przygotowuje do życia - nie tylko do sprawdzianów

Nasze wartości

Dzieci podczas zajęć w Place I Need Academy oraz ikona symbolizująca relacje

Relacja

To właśnie relacje – między nauczycielami a uczniami, między dziećmi nawzajem – są fundamentem skutecznej edukacji.
 Chcemy, by każde dziecko czuło się bezpieczne, akceptowane i zauważone.
 Współpraca, empatia i wzajemne zrozumienie to podstawa naszego miejsca.

Otwarta komunikacja

Każde dziecko jest inne – to wiemy i szanujemy.
Tworzymy środowisko, w którym każdy może być sobą i ma przestrzeń do wyrażania emocji, potrzeb, pomysłów.
Zaufanie i dialog to filary naszej pracy.

Dzieci podczas zajęć w Place I Need Academy oraz ikona symbolizująca komunikację
Dzieci podczas zajęć w Place I Need Academy oraz ikona symbolizująca współpracę

Współpraca

Za szczęśliwym dzieckiem stoją mądrzy dorośli.
Dlatego budujemy relacje na linii Dziecko – Rodzic – Nauczyciel. Wierzymy, że tylko wspólnie możemy stworzyć środowisko pełne zrozumienia i inspiracji.

Rozwój

Nasza kooperatywa to nie tylko miejsce zdobywania wiedzy.
To przestrzeń, gdzie dzieci rozwijają swoje pasje, uczą się współpracy, empatii i samodzielności.
Poprzez różnorodne zajęcia, projekty i codzienne doświadczenia, stają się częścią społeczności – gotowej na wyzwania dorosłości.

Dzieci podczas zajęć w Place I Need Academy oraz ikona symbolizująca rozwój

Z pasji do dzieci, z miłości do edukacji.

Wierzymy, że ludzie tworzą miejsce – dlatego nasz zespół to nie przypadkowi nauczyciele, ale zaangażowani, uważni przewodnicy,
którzy wspierają dzieci w codziennej przygodzie odkrywania świata.

To osoby z sercem, doświadczeniem i otwartą głową – obecne, empatyczne i nastawione na dialog.

Kadra z misją

Sylwetka nauczycielki

Agnieszka Grom

Jestem pedagożką, terapeutką pedagogiczną, terapeutką osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, nauczycielką wczesnoszkolną
i przedszkolną, Trenerką Regulacji Emocji, Trenerką Umiejętności Społecznych. Praktykiem Metody Kids’ Skills. W pracy z dziećmi najważniejsze są dla mnie relacje a także to, aby każde Dziecko czuło się ważne i zauważone.
W PIN Academy odpowiadam za program dydaktyczny, terapię pedagogiczną Dzieci a także prowadzenie zajęć w języku polskim.

Simona Arriens

I moved to Warsaw twenty years ago, when I decided to give up my career in finance and become a primary school teacher. Indeed I realized in my early 20’s that teaching is my vocation and working with children is rewarding and worthwhile. With a Minor in Teaching and one in Psychology and a Montessori teaching degree from the Montessori Canadian Institute I found my teaching style and improved my approach to teaching. I enjoy motivating my students to help them achieve their full potential. At PIN Academy I am responsible for educational activities in English.

Sylwetka nauczyciela

Aleksandra Lipińska

Jestem nauczycielką języka angielskiego. W swojej pracy stawiam na przyjazną atmosferę
i interaktywne gry , które angażują i rozwijają moich uczniów. Moje lekcje to połączenie nowoczesnych metod, praktycznej komunikacji
i zabawy, dzięki czemu nauka staje się naturalna
i efektywna. Uwielbiam inspirować moich uczniów do odkrywania języka w sposób, który sprawia im radość.
W PIN Academy odpowiadam za zajęcia języka angielskiego.

Sylwetka nauczycielki

Natasza Żurowska

Jestem psychologiem, psychoterapeutą, psychologiem diagnostą. Specjalizuję się w psychoterapii dzieci i młodzieży w nurcie integratywnym. Mam doświadczenie psychologiczne z zakresu uzależnień, zaburzeń psychotycznych, zaburzeń nastroju oraz stresu pourazowego zdobyte w wiodących placówkach medycznych w kraju i zagranicą. Moim głównym obszarem zainteresowań i pracy jest diagnoza psychologiczna i neuropsychologiczna.
W PIN Academy pełnię rolę psychologa.

Sylwetka nauczyciela

Hubert Krzyżowski

Jestem logopedą , absolwentem Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Młodszym Asystentem w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Asystentem w Katedrze i Klinice Otorynolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi WUM. W swojej pracy dużą wagę przykładam do budowania atmosfery bezpieczeństwa i otwartości.
W PIN Academy pełnię rolę logopedy.

Sylwetka nauczycielki

Sylwia Puchalska

Jestem pedagogiem specjalnym, zawodowo certyfikowaną instruktorką szachową. Od 2019r. współpracuje z placówkami edukacji przedszkolnej oraz wczesnoszkolnej prowadząc działalność „Szachy z Pasją” skierowaną na rozwój najmłodszych. Posiadam wysokie umiejętności prowadzenia gry, jak i przekazywania swojej wiedzy dostosowanej indywidualnie do ucznia. Gra w szachy towarzyszy mi od 4 roku życia.
W PIN Academy pełnię rolę instruktora szach.

Mateusz Metkowski

Jestem absolwentem studiów z zakresu gospodarki przestrzennej i edukacji architektonicznej, autorem scenariuszy i instrukcji wykorzystywanych na warsztatach. Jestem fotografem i
pasjonatem architektury.

Współtworzę DoRoboty – zajęcia edukacyjne dla dzieci dotyczące robotyki i architektury.

W PIN Academy odpowiadam za zajęcia robotyki.

Paulina Metkowska

Jestem absolwentką studiów społecznych z przygotowaniem pedagogicznym. Od lat zajmuję się prowadzeniem zajęć. Lubię grać w gry planszowe i podrózowaé po Polsce. Wakacje lubię spędzać w przyczepie kempingowej.

Współtworzę DoRoboty – zajęcia edukacyjne dla dzieci dotyczące robotyki i architektury.

W PIN Academy odpowiadam za zajęcia robotyki.

Bartek Łupinśki

Jestem muzykiem, multinstrumentalistą (puzon, organy, pianino, tuba i trąbka), kompozytorem i edukatorem muzycznym. Łącze ze sobą granie koncertów na największych scenach i festiwalach z muzycznym wychowywaniem następnego pokolenia. Można mnie zobaczyć na koncertach m.in. Dawida Podsiadło czy The Dumplings. Pracuję z dziećmi od 12 lat, wykorzystując metody E. Gordona jak i własne, nabyte drogą doświadczenia. 

W PIN Academy odpowiadam za zajęcia muzyczne.

Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026 trwa!

Dołącz do społeczności, która daje dzieciom więcej niż tylko program nauczania.
Aktualnie trwa nabór dzieci z roczników 2016-2019 – zapraszamy!

Chłopiec łapie się za głowę pozytywnie zaskoczony

Z życia naszej społeczności

Dzielimy się refleksjami, inspiracjami i codziennością miejsca, które tworzymy razem z dziećmi i rodzicami.
Zaglądaj tu po myśli o edukacji, pomysły na wspólne zabawy i relacje z tego, co u nas się dzieje.